اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

محمد حسین: بازگشت گوران یکی از تصمیمات مهم در فصل جاری است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مدیریت باشگاه عجمان در حال حرکت برای تایید پیشنهاد گوران توودزیچ سرمربی صربستانی برای برگزاری اردوی خارجی برای اولین تیم فوتبال صربستان در نیمه دوم تیرماه آینده و در چارچوب آمادگی برای فصل جدید است.

طبق برنامه مصوب گوران قرار است این تیم در تاریخ 10 تیرماه آینده برای انجام سنجش های پزشکی و بدنی گرد هم آمده و پس از آن تمرینات داخلی خود را قبل از سفر به صربستان آغاز کند.

باشگاه عجمان با حل پرونده بازیکنان خارجی و مقیم و با اضافه شدن چند قرارداد در سطح بازیکنان ملی به توصیه سرمربی، تا حد زیادی روی ساختار اصلی که با آن در فصل جدید بازی خواهد کرد، استقرار یافته بود.

نارنجی با ایمن الحسونی مراکشی و هنریکه برزیلی قرارداد امضا کرد و همچنین قرارداد میلوش کوسانوویچ مدافع صرب خود و ولید آزارو مهاجم مراکشی را تمدید کرد.

به نوبه خود، محمد حسین، مدیر تیم عجمان، تایید کرد که کار بزرگی توسط مدیریت این باشگاه به سرپرستی خلیفه الجرمان انجام شده است تا نیازهای تیم اول فوتبال را زودتر تکمیل کند تا بتواند وارد شود.

او به امارات امروز گفت: بازگشت گوران سرمربی صربستانی با توجه به شناخت قبلی این مربی از تیم عجمان یکی از تصمیمات مهم تلقی می شود، زیرا او دو فصل را با او سپری کرد که یکی از بهترین فصل های این تیم در لیگ بود. او همچنین تجربه زیادی دارد که کار او با عجمان را بسیار تسهیل می کند.

وی افزود: ما مشتاقانه منتظر ارائه یک فصل قدرتمند هستیم که آرزوهای هوادارانی را که همیشه آرزو دارند از فوتبال زیبای معروف عجمان لذت ببرند و در جایگاه های پیشرفته در جدول رده بندی لیگ قرار بگیرند، برآورده کند.

محمد حسین در خصوص ارزیابی خود از فصل گذشته گفت: ما دو طرف مختلف ارائه دادیم، زیرا در بسیاری از مسابقات نتایج در حد انتظار نبود، با توجه به مصدومیت هایی که در اردوی تدارکاتی به تیم وارد شد و غیبت 6 بازیکن از تیم. ترکیب اصلی برای دوره های کاملاً کوتاه، علاوه بر تغییراتی که در سطح کادر فنی رخ داد، اما با تکمیل رده های تیم و تقویت های انجام شده توسط مدیریت در فصل نقل و انتقالات زمستانی، نارنجی پوشان در این تیم ظاهر شدند.

محمد حسین در مورد ارزیابی باشگاه از عملکرد ایسایلا سرمربی سابق رومانیایی گفت: این مربی در زمان بسیار حساسی آمد و با شرایط سختی روبرو شد، زیرا تا 10 دور بعد از شروع فصل، رده های تیم کامل نشده بود. او تمام تلاش خود را کرد تا تیم را از شبح سقوط دور نگه دارد و من معتقدم تا پایان فصل موفق شد جایگاه این تیم را در لیگ حرفه ای حفظ کند و این از یک مربی بزرگ با شهرت خوب است.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا